Soffhäng

Då har man klarat av hela säsong åtta, köttat mig igenom fyllor, bråk och sexuella spänningar, jag har då inte haft de lätt hemma i soffan. Hahahaha, fyfan alltså! Nu vore jag otroligt tacksam om kroppen min kunde börja visa lite tacksamhet för vilan den fått och sluta behandla mig som skit. Har förflyttat mig mellan soffan och sängen i över en vecka nu och än så länge ser jag inte någon form av ljus i tunneln. Är dock hyfsat förhoppningsfull inför morgondagen, nu är jag trots allt inne på tredje dagen av penicillinknaprande och de borde faktiskt rimligtvis börja ge resultat snart.
 
Ligger och lyssnar vidare på träningsmusiken, jag är så galet sugen på att röra på mig så de finns inte! Sinnessjukt frustrerande, men de är bara att acceptera. Morgondagens projekt får nog bli att mäta och väga denna kloss till kropp inför nystart. Kan visserligen inte träna över huvud taget nu när jag är sjuk, det får jag ta nya med sen, men jag kan ju sluta trycka i mig glass, godis och bullar. ;) Haha, när man är sjuk en period tycker jag faktiskt att man får äta vad man vill och nästan hur mycket man vill men när de börjar dra ut på tiden får man fan lov att dra i handbromsen lite. Ser för i övrigt ut som ett bregottpaket i nyllet pga bara ätit skit och inte duschat. /fräsch_tjej_92

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha måste säga att jag skrattade när jag läste detta, efter att ha råflinat åt bilden först så att säga hahha <3

2012-09-20 @ 16:32:35
URL: http://emawa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0