Sjukling

Att gårdagen var en urusel dag fick sin förklaring senare under kvällen och natten. Direkt när jag kom hem från jobbet störtade jag i säng, helt utmattad. Två timmar senare vaknade jag och mådde skit. Dunkande huvudvärk och en hals som gjorde de jävligt klart och tydligt för mig att det var dags att låta kroppen vila. Blev alltså hemma från jobbet idag och så blir fallet imorn med. Avskyr att vara hemma från jobbet men sånt är väll livet antar jag.
 
Idag har jag befunnit mig i soffan hela dagen framför ett antal filmer. Enda pausen jag gjorde i filmtittandet var för att släpa mig till pressbyrån och köpa "detärsyndommejjagärsjukgodis". Fick rabatt för att jag såg så ynklig ut.

Kommentarer
Postat av: emma

PUSS PÅ DIG! TOMT HÄR UTAN DIG :( JAG HAR TRÅKIGT.... GODIS <3

2012-09-13 @ 15:59:06
URL: http://emawa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0