Raketbränsle

Dagen har passerat i samma tema som de senaste, ingen större förändring. Det är så jävla tradigt att vara sjuk, nu väntar jag bara på att penicillinet ska kicka in så att jag kan få börja känna mig bättre! Det vettigaste jag gjort idag var i alla fall att lägga upp tre gamla jackor på tradera. Har aldrig gjort de förut men jag försöker sätta mig in i hur de fungerar så att jag kan bli av med lite grejer! Vore toppen att tjäna en liten peng på kläder jag ändå inte använder.

Var även en tur till Hemköp och hämtade ut ett litet paket som låg och väntade på mej. Som att man inte redan var förjävla träningssugen. Jaja, nu har jag i alla fall raketbränsle och byggstenar, när jag blir frisk är det bara för byggare Bob att köra igång, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0