Middag

Mormor fyllde år idag och hade bokat bord för familjen på en mysig Italiensk restaurang i Huddinge. Känner mej inte alls kry men jag vet hur besviken hon skulle bli om jag inte kom så jag tryckte i mig två Alvedon, nässprej och åkte. Blev hämtad och lämnad vid dörren och jag måste ju faktiskt ändå äta, förkylningen till trots. Åt jättegod mat och umgicks men nu är det skönt att vara hemma i soffan. Tänk vad en sådan världslig sak kan ta på krafterna. Hoppas jag får sussa gott ikväll. Förhoppningsvis blir de jobb på tisdag, klarar verkligen inte av att bara ligga hemma och vila snart!


Kommentarer
Postat av: emma

Vad mysigt ändå, jag tror dock inte hon hade blivit besviken om hon vet hur sjuk du är.. Inge bra att smitta heller. Fin är du ju fortfarande i alla fall fia-fisen :D

2012-09-17 @ 15:48:03
URL: http://emawa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0