Look good naked

Sitter och börjar fila på en plan inför veckan(och månaden) som kommer. Om jag är kryare imorgon blir det namngivningskalas för mitt kusinbarn och på söndag fyller mormor år så då blir det middag. Ska fortsätta vila, kanske en lätt promenad på söndag, på sin höjd, om jag känner mig kry. Tanken är att jag ska köra BodyPump på måndag men jag får se om min kropp har samma plan. Det känns som ett rimligt mål men ibland sätter sig hälsan på tvären!
 
Planen jag sitter och filar på rör träning och kost. Har inte bestämt mig alls men har börjat klura på ett mer seriöst upplägg med kostschema och träning mm. Träningen låter jag nog vara som den är då jag inte har några problem med den. Jag funderar däremot på lite strängare kost under en bestämd period. Funderar faktiskt på att gå den "enkla vägen" när de gäller luncher och middagar. dvs, göra storkok på helgen, kanske två olika måltider att växla mellan under veckan och sen slänga in min tonfiskklassiker någon måltid såklart. Jag har så svårt att laga mat under mina sena jobbveckor, under de tidiga blir de väldigt mycket träning och då är de otroligt skönt att slippa stå och laga mat länge. Jag har egentligen inte svårt att äta nyttigt men allt hänger på planering och den där avvägningen att varken äta för mycket eller för lite.
 
Jaja, som sagt är det bara en tanke så vi får se. Men om jag bestämmer mig börjar jag på måndag och då blir det fan formbilder, vare sig de är smickrande eller ej! ;)
 
Godnatt nu, sjuklingen är utmattad efter glasstjockandet!
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Spännande! Jag hejar på dig goding :D skär dock ner på kakorna och tårtan på jobbet ;) haha

2012-09-15 @ 15:05:47
URL: http://emawa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0