Kycklingcurry

Jag har världens bästa vänner och ibland är vi så galet synkade. Igår satt jag och letade lite utbildningar, lägenhet och panikade lite över framtiden. Blir inte klok på vad man ska inrikta sig på. Då ringer linnea mig och har också panik, haha vad är oddsen. Nu ska min fina vän komma hem till mig och hon köper med sig en sandysmacka till sjuklingen. Trots att jag är sliten och inte alls känner mig kry får den kvinnan mig att le. Vi har så otroligt många internskämt och minnen tillsammans, vi har ju känt varandra i över tio år nu!
 
Började asgarva när linnea frågade vad jag ville ha på mackan. Jag VET liksom att frågan är ironiskt ställd. Under alla mina dagar har jag aldrig ätit något annat på Sandys än en kycklingcurrybaguette. Ända förändringen jag gör är att skifta mellan ljust och mörkt bröd. Haha, tragiskt men sant och framför allt: GOTT!

Kommentarer
Postat av: emma

Mums! Mer synd om mig än dig just nu ju Fialotta!

2012-09-14 @ 14:20:20
URL: http://emawa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0