Kalasande

I veckan var det Freddes tur att fylla år och igår blev det firande. Först möttes vi upp några stycken hos Fredde för att grunda med lite mat och sen begav vi oss in till söder där vi mötte upp resten av folket för middag och lite dricka. Sen blev de en tur till Wooken och natten avslutades på Entourage. En bra kväll, ingen svinfylla. Jag va pimp, ensam tjej med nio grabs. Synd att Redmo var tvungen att åka hem tidigare på grund av jobb idag, annars hade de fanemej varit succé!

Hahahahaha, asså kom på i skrivande stund. Två killar ville att jag skulle vara deras lyckoamulett vid blackjackbordet.... Alltså, hahahaha! Försökte upplysa dom om vilken jävla ström av oflyt jag fastnat i men dom brydde sig inte. Behöver jag säga att dom förlorade de dom satsade? Haha, nä jag tänkte väll de!


Kommentarer
Postat av: emma

Hahaha! Låter som en bra helg fialotta! Och jag skulle nog valt att inte ha dig som min lyckosak, haha ;) inte heller mig själv!

2012-09-09 @ 20:35:54
URL: http://emawa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0