Gymbyte?

Hallå alla snyggingar.
Jag tog mig en tur till Tullinge Gym imorse för att prova på ett styrkepass där. Brukar träna på ett annat ställe som ligger betydligt längre bort men eftersom att de har gratis "provapå" pass i veckan här i tullinge passar jag på att köra. Lutar faktiskt lite åt ett gymbyte tror jag. Men de känns som ett stort beslut, att byta gym är lite som att överge en lite baby. Man är van vid lokaler, maskiner och människor! Sitter och väger för och nackdelar med nya gymmet.
 
-                                                                
Halvklen och okarismatisk instruktör.
Ingen höjdarmusik
Bara ett gruppstyrkepass med skivstänger i veckan.
 
+
Gångavstånd
Billigare
Jag får leka biff. Lassade på tyngst av alla i alla låtar idag... hahaha
Fräschare gymdel
Snyggare killar
 
HAHAHA! Gillar sista pluset! Lyckades dessutom få mina uteskor inlåsta i gruppsalen eftersom att jag lämnade dem där efter passet för att gå och känna lite på gymmet. Jag och ett ögongodis försökte få upp både dörr och glasfönster men de gick inge vidare så jag fick traska hem i inneskor. Ska tillbaka dit senare i eftermiddag och hämta skorna som dom skulle ställa ut, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0